دارندگان پرچمدار جدید شرکت مایکروسافت یعنی کنسول قدرتمند ایکس‌ باکس وان ایکس به زودی می توانند عنوان محبوب For Honor را با روزولوشن ۴K تجربه کنند و از بهبود های گرافیکی این بازی بر روی کنسول قدرتمند خود نهایت لذت را ببرند. حدود یک ماه از زمان عرضه کنسول جدید مایکروسافت که پرقدرت ترین کنسول […]

بروزرسان ایکس‌باکس وان ایکس بازی For Honor امروز منتشر خواهد شد

دارندگان پرچمدار جدید شرکت مایکروسافت یعنی کنسول قدرتمند ایکس‌ باکس وان ایکس به زودی می توانند عنوان محبوب For Honor را با روزولوشن ۴K تجربه کنند و از بهبود های گرافیکی این بازی بر روی کنسول قدرتمند خود نهایت لذت را ببرند.

حدود یک ماه از زمان عرضه کنسول جدید مایکروسافت که پرقدرت ترین کنسول تاریخ نیز می باشد، می گذرد. در این فاصله بسیاری از بازی سازان و ناشران بازی های رایانه ای با عرضه بروزرسانی های جدید بازی های خود را برای این کنسول بهینه کرده اند تا با کیفیت ۴K بر روی این کنسول قابل اجرا باشند و از سخت افزار قدرتمند این کنسول در جهت زیبا تر جلوه دادن بازی خود استفاده کامل را ببرند. البته بدیهی است که بازی هایی که پس از عرضه این کنسول منتشر می شوند به صورت پیش فرض از کنسول ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی خواهند کرد و نیازی به بروزرسانی در این بازی ها نیست. حال شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که بازی For Honor نیز یکی از بازی هایی است که با یک بروزرسانی جدید از کنسول ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد. در واقع For Honor یکی از آخرین بازی هایی است که خبر بروزرسانی ایکس باکس وان ایکس آن را می شنویم. یوبیسافت اعلام کرده است که بروزرسان جدید این بازی که آن را برای کنسول قدرتمند ایکس باکس وان ایکس بهینه خواهد کرد، امروز مصادف با پنجم دسامبر برای این کنسول منتشر خواهد شد.

مانند تمامی بازی هایی که تا به حال برای ایکس باکس وان ایکس بهینه سازی شده اند، بروزرسانی جدید بازی For Honor نیز کاملاً با محوریت بهبود های گرافیکی این بازی منتشر خواهد شد. قابل توجه ترین تغییری که این بروزرسانی در این بازی به وجود خواهد آورد، مانند تمامی بروزرسانی های دیگری که برای ایکس باکس وان ایکس به انجام می رسند، ارائه رزولوشن پویا است که نهایت خروجی آن به صورت ۴K خواهد بود. یوبیسافت در این خصوص اعلام کرده است که این بازی پس از عرضه این بروزرسانی جدید می تواند بازی مورد نظر را با رزولوشن پویا اجرا کند که در بهترین حالت نیز این رزولوشن به کیفیت ۴K یا ۲۱۶۰p خواهد رسید. نکته قابل توجه اینجا است که شما برای دریافت خروجی با کیفیت ۴K نیاز به داشتن تلویزونی خواهید داشت که این رزولوشن را پشتیبانی کند و قابلیت اجرای آن را داشته باشد که نتیجه آن این خواهد شد که این بازی با کیفیت بهتر و خروجی ۴K قابل تجربه خواهد بود.

علاوه بر رزولوشن بالا تر، این بروزرسانی کیفیت سایه ها و بافت های محیط را نیز ارتقاء خواهد بخشید. علاوه بر این ها پس از این بروزرسانی، سطح آب نیز بازتاب پویا خواهد داشت و به صورت کلی جزئیات گرافیکی این بازی دچار تحول خواهد شد. شما در ادامه می توانید تمامی تغییراتی که به واسطه این بروزرسانی در بازی For Honor به وجود خواهند آمد را مشاهده کنید.

  • تصاویر رندر شده با رزولوشن ۴K

تصاویر گرافیکی کنسول ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن ۴K رندر شده اند. که این قابلیت شما را قادر خواهد ساخت بر روی تلویزیون های ۴K جزئیات بیشتری را مشاهده کنید و تصاویر شارپ دریافت کنید. ما از رزولوشن پویا بهره برده ایم که نهایت خروجی ۴K و یا ۲۱۶۰p به ما می دهد که این رزولوشن کاملاً برای تلویزیون های ۴K بهینه سازی شده است و به خوبی با هم ترکیب شده اند. با این شرایط، حتی تلویزیون هایی که از رزولوشن ۴K پشتیبانی نمی کنند و نهایت خروجی HD دارند نیز می توانند این تغییرات را احساس کنند.

  • رزولوشن بهبود یافته سایه ها

سایه ها در کنسول ایکس باکس وان ایکس با جزئیات بیشتری اجرا می شوند و زیباتر جلوه می کنند.

  • جزئیات گرافیکی بهبود یافته در اجسام محیط بازی

جزئیات گرافیکی اجسام  در محیط بازی به همراه اجسامی که در فواصل دور دست قرار گرفته اند با جزئیات بیشتری اجرا خواهند شد.

  • بازتاب بهتر در سطح آب

سطح آب بازتاب بهتری خواهد داشت و به صورت پویا به اجرا در خواهد آمد.

 

منبع متن: gamefa