موسیقی Cyberpunk 2077 به گونه‌ای نوآورانه خواهد بود که انگار در 60 سال آینده ساخته شده است

بعد از فعال شدن حساب توئیتر Cyberpunk 2077، تاکنون اخبار بسیار معدودی از این عنوان مورد انتظار به دست آمده است که مهم‌ترین آن‌ها شایعه قابل بازی بودن آن در E3 2018 است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از psu، اخیرا اطلاعات جالبی از Cyberpunk 2077 به دست آمده است که شاید ما را کمی با حس و حال موسیقی این عنوان آشنا سازد. براساس لیست‌بندی‌های اخیر سایت IMDB، آقای "برایان مانتیا" (Brian Mantia) که قبلا به عنوان درامر با گروه‌هایی همچون Guns N’Roses و Primus همکاری داشته است، در حال کار کردن بر روی موسیقی این عنوان است و حتی خود ایشان نیز در مصاحبه‌ای که با Audified انجام داده بود، درباره نقشش در شکل‌گیری موسیقی این بازی چنین گفت:

"راستی من در حال حاظر بر روی موسیقی بازی Cyberpunk 2077 نیز کار می‌کنم و این پروژه کمی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد چرا که سازندگانش به دنبال ساخت نوعی موسیقی هستند که قبلا شنیده نشده باشد. آن‌ها می‌خواهند موسیقی بازی به گونه‌ای باشد که انگار در سال 2077 ساخته شده است... من هم مشتاقم که این کار را انجام دهم چرا که عاشق "صدای سفید" (white noise) هستم و به نظر می‌رسد که موسیقی  در 60 سال آینده به این سمت خواهد رفت... در واقع منظورم تمام فرکانس‌هایی است که در محدوده صدایی انسان شنیده می‌شود (20 hertz to 20 kHz)... در کل بدجور مشغول کار کردن بر روی این پروژه هستم!!!"

پس می‌توان حدس زد که سازندگان به دنبال ساختن یک موسیقی فانکی (funky) و فیوچرستیک (futuristic) هستند. قابل ذکر است که "ملیسا ریس" (Melissa Reese) نیز در انجام پروژه موسیقی Cyberpunk 2077 همکاری خواهد داشت که خود سابقه کار کردن بر روی موسیقی عناوینی همچون Bloodborne و InFamous: Second Son را در کارنامه‌اش دارد.

در آخر، نظر شما در مورد مسیری که موسیقی Cyberpunk 2077 پیش خواهد گرفت چیست؟

منبع متن: pardisgame