به گزارش پردیسگیم و به نقل از VG247، "مایک پانداسمیت" سازندهی عنوان Cyberpunk 2077 کمی در رابطه با چالشهای موجود برای تبدیل جهان غنی Cyberpunk به یک بازی ویدیویی صحبت کرد.
طی مصاحبهای با روزنامهی اسپانیایی El Pais ایشان توانست مختصرا در رابطه با تاریخچهی Cyberpunk 2020 و اینکه چرا اینقدر طول کشید یک بازی بر اساس کار او بسازند صحبت کرد.
پانداسمیت در ابتدا اشاره کرد که داستان بازی در رابطه افراد معمولی است که از تکنولوژی برای مبارزه با افراد قدرتمند و شرکتهای بزرگ استفاده میکنند. نقش 1 درصدی تکنولوژی در داستان، مردم را قادر ساخته است تا شانسی برای مبارزه با افرادی که حکمرانی میکنند داشته باشند.
او همچنین اشاره کرد که در ابتدا قصد داشتند چنین عنوانی را در سال 1986-87 بسازند اما دو مشکل وجود داشت. اولا که تکنولوژی ساخت یک جهان پر از NPC و خیابانهای شلوغ در آن زمان وجود نداشت. مشکل دیگر این بود که آنها دنبال یک شریک میگشتند که دیدی مشترک نسبت به Cyberpunk داشته باشد.
CD Projekt RED در E3 2018 حضور خواهد داشت پس قطعا میتوان انتظار اطلاعات بیشتری از این بازی مرموز داشته باشیم.
منبع متن: pardisgame