استودیوی Hangar 13 که به خاطر ساخت Mafia III شناخته می‌شود، با موجی از اخراج کارمندان خود روبه‌رو شده است. شرکت 2K این خبر را تایید کرده گرچه هدف دقیق "کاهش کارمندان" مشخص نیست. به گزارش پردیس گیم، یکی از سخنگویان شرکت 2K در بیانیه‌ای به Gamespot گفت:

"2K می‌تواند تایید کند تعداد کارمندان Hangar 13 کاهش یافته تا اطمینان حاصل شود منابع این استودیو دقیقا با برنامه‌های توسعه بلند مدت آن‌ها در یک راستا قرار دارد. این کاهش، تاثیری بر توانایی 2K در خلق و ارائه محصولاتی که هم‌اکنون در دست توسعه هستند نمی‌گذارد. ما هرگز با این مسائل به آرامی برخورد نمی‌کنیم و به پشتیبانی از کارمندان سخت‌کوش ادامه می‌دهیم و در تشکیلات خود به دنبال فرصت‌های بزرگ هستیم."

Mafia III

این گزارش ابتدا توسط سایت Kotaku در دسترس قرار گرفت. منابع آن‌ها خبر دادند که "بخش بزرگی" از کارمندان این استودیو اخراج شدند. حداقل قبل از عرضه Mafia III، تعداد کارمندان Hangar 13 تا حدود 150 نفر بود. 

Mafia III اولین بازی Hangar 13 بود که در سال 2014 منتشر شد (دو نسخه قبلی توسط Silver Wish Games توسعه یافتند که حالا با نام 2K Czech شناخته می‌شوند). پروژه بعدی آن‌ها هنوز مشخص نیست اما با این حال Mafia III به خودیِ خود موفقیتی برای این شرکت به حساب می‌آمد. این بازی در هفته اول عرضه خود 4.5 میلیون نسخه به فروشگاه‌ها ارسال نمود که در آن زمان رکورد جدیدی برای 2K بود. تا پایان مارس 2017، این رقم به 5 میلیون واحد رسید.

با اینکه تعداد واحدهای ارسال شده به فروشگاه‌ها قوی بودند، منتقدان بازخورد خوبی نسبت به آن نداشتند. ما امتیاز 5 از 10 را به آن دادیم و متای کلی آن برروی عدد 60 قرار گرفت.

منبع متن: pardisgame