Blizzard Games

همان‌طور که می‌دانید طبق گزارشات، Blizzard پروژه‌های مختلفی از یک عنوان تیراندازی جدید گرفته تا عنوانی در سبک MMORTS در دست ساخت دارد و به نظر می‌رسد این شرکت در نظر دارد در بازار بازی‌های موبایل هم سهمی داشته باشد و بر روی پروژه‌ای برای اسمارت‌فون‌ها کار می‌کند که در سبک نقش آفرینی قرار دارد. این گزارش توسط یک آگهی شغلی مهندس ابزار برای بازی‌های موبایل شکل گرفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به این آگهی، Blizzard به دنبال یک مهندس ابزار است که بتواند "طراحی کند و ابزار‌های محتوایی مختلف را برای یک عنوان موبایل پیاده‌سازی کند." متاسفانه این آگهی شغلی اطلاعات بیشتری را به ما نمی‌دهد و ما نمی‌دانیم این پروژه مرتبط با کدام یک از سری بازی‌های Blizzard می‌باشد (و یا حتی  با یک بازی جدید رو به رو هستیم؟).

البته Blizzard استودیوهای مختلفی تحت مالکیت خود دارد که می‌توانذ از آن‌ها برای ساخت یک بازی موبایلی استفاده کند. از طرف دیگر طرفداران Diablo یا Starcraft خوشحال می‌شوند اگر یک عنوان موبایلی برگرفته از این عناوین عرضه شود. چندی پیش هم خبرهایی از ساخت بازی جدید یا بازسازی Warcraft منتشر شده بود و بعید نیست که آن گزارش با این پروژه موبایلی مرتبط باشد و در نهایت یک Warcraft بر روی اسمارت‌فون‌ها عرضه شود.

هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده و در حال حاضر تنها گزارشی که قوت گرفته است بازسازی Diablo 3 برای Nintendo Switch می‌باشد چرا که در توییتر Blizzard به این موضوع اشاره شد.

نظر شما در این باره چیست؟ بازی موبایلی Blizzard چه چیزی می‌تواند باشد؟

منبع متن: pardisgame