ReCore Definitive Edition توسط سازمان رده‌بندی سنی PEGI برای PC و Xbox One لیست شد

در مارس 2017 سازمان USK در کشور آلمان عنوان ReCore Definitive Edition را برای کنسول Xbox One تعیین رده‌سنی کرد. جزئیات مربوط به این بازی اندکی بعد حذف شدند و از آن زمان تاکنون اشاره دیگری به این موضوع نشده بود تا اینکه امروز بار دیگر و اینبار سازمان رده بندی‌سنی اروپا (PEGI) عنوان ReCore Definitive Edition را برای دو پلتفرم PC و Xbox One لیست کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، سازنده عنوان ReCore وعده عرضه محتوای جدید برای این بازی در اوایل 2017 در قالب یک هوش مصنوعی و یک محیط جدید را داده بود اما اوایل 2017 گذشت و هرگز خبری از این محتوای جدید نشد. این احتمال وجود دارد که محتوای جدید همراه با نسخه جدیدی از بازی با عنوان ReCore Definitive Edition در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

با توجه به اینکه وجود ReCore Definitive Edition تاکنون از سوی استودیو Armature یا Microsoft تایید نشده از این رو نمی‌توان عرضه این نسخه را قطعی دانست هر چند که به نظر می‌رسد این نسخه واقعا وجود داشته باشد.

ReCore جدیدترین ساخته کیجی اینافونه و استودیو Armature در سبک اکشن ماجراجویی است که بر روی PC و Xbox One عرضه شد. این بازی شما را در نقش شخصیتی به نام "جول آدامز" قرار می‌دهد. جول یکی از آخرین بازماندگان نژاد انسان در سیاره‌ای تحت حاکمیت دشمن‌های رباتیکی است که برای نابود کردن شما تلاش می‌کنند. با متحد کردن ربات‌ها در کنار خود و تکیه بر توانایی‌ها و قدرت‌های منحصر به فرد آنها، شما به سفری برده خواهید شد برای رمز گشایی رازهای گذشته و به ارمغان آوردن امید و زندگی به دنیای کویری Far Eden.

منبع متن: pardisgame