The Evil Within 2 از قفل Denuvo استفاده نمی‌کند؛ پایان کار Denuvo؟

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، نسخه رسمی The Evil Within 2 در اواخر روز جاری (یا شاید هم چند ساعت آینده) منتشر می‌شود و به‌نظر می‌رسد فاقد قفل Denuvo باشد. روز گذشته نسخه‌ای که برای منتقدین ارسال شد، مورد بررسی قرار گرفت و این‌طور که مشخص بود، قفل Denuvo در فایل‌های بازی وجود نداشت.

مدتی پیش سازندگان اعلام کرده بودند که این بازی از قفل Denuvo استفاده می‌کند و در بسیاری از سایت‌ها هم در مشخصات بازی، نام این قفل مشاهده می‌شد. حال، نمی‌دانیم که آیا قرار گیری نام این بازی در میان مصرف کنندگان قفل Denuvo یک اشتباه بوده یا از قصد انجام گرفته است. چیزی که اهمیت دارد، این است که The Evil Within 2 آن را مورد استفاده قرار نمی‌دهد و بی‌شک خبر خوبی برای طرفداران پلتفرم PC به حساب می‌آید.

حقیقتا باعث تعجب است که عنوانی جدید از سوی Bethesda از قفل امنیتی Denuvo استفاده نمی‌کند. تمام بازی‌های قبلی این شرکت دارای این قفل بودند (Dishonored 2 ،Doom و Prey). 

نقدها و نمرات بازی را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید. ظاهرا بازی پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه گذشته داشته اما از ترس آن مقداری کاسته شده است.

منبع متن: pardisgame