تصاویر لو رفته از این دو گوشی، طراحی مدرن و چشم‌نوازی را نشان می‌دهد. بریدگی دایره‌ای‌شکل صفحه‌نمایش، دوربین سه‌گانه با فلاش LED در گوشه‌ی پنل پشتی و لبه‌های تخت، ظاهری شیک و امروزی به A55 و A35 بخشیده است. سامسونگ در این دو گوشی از طراحی موسوم به Key Island استفاده کرده است که فریم تخت و دکمه‌های برجسته را به ارمغان می‌آورد. این طراحی، علاوه بر زیبایی، ضمانت مقاومت گوشی در برابر آب (با گواهی IP67) است.

گلکسی A35

گلکسی A55

گلکسی A55 و A35 در رنگ‌های یاسی، آبی یخی و آبی پررنگ عرضه خواهند شد. جنس بدنه A35 پلاستیکی و A55 احتمالاً ترکیبی از شیشه و فلز خواهد بود. گلکسی A55 با صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی و A35 با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی، هر دو از نوع اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، می‌توانند انواع محتوا را به زیبایی نمایش دهند. A55 و A35 به ترتیب از چیپست اگزینوس ۱۴۸۰ و ۱۳۸۰ استفاده می‌کنند و در کنار چیپست، با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم روبرو می‌شویم.

گلکسی A35 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی، عکس‌هایی با جزئیات دقیق و وضوح بالا ثبت می‌کند. A55 علاوه بر دوربین‌های مشابه A35، از دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گلکسی A35

گلکسی A35

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این دو گوشی در دست نیست، اما با توجه به مشخصات فنی و ویژگی‌های جذاب آن‌ها، می‌توان انتظار داشت که در بین پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده بازار قرار بگیرند.

  • آمار پرفروش‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۳ اعلام شد؛ برتری قاطع آیفون‌ها

منبع: GizmoChina

نوشته رندرهای رسمی گلکسی A35 و A55 فاش شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala