انتظار می‌رود سری آیفون ۱۶ از پنج مدل مجزا تشکیل شود تا طیف وسیع‌تری از نیازهای بازار را پوشش دهند. این افشاگر مدعی شده سری آیفون ۱۶ در پنج مدل معرفی خواهد شد: آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پرو، آیفون ۱۶ پرو مکس، آیفون ۱۶ اس‌ای و آیفون ۱۶ اس‌ای پلاس. این رویکرد جدید نشان می‌دهد که اپل با ادغام خط تولید آیفون SE در سری مهم‌تر آیفون ۱۶، قصد دارد گزینه‌های بیشتری را با قیمت‌های متفاوت در اختیار کاربران قرار دهد.

آیفون ۱۶ اس‌ای (همان آیفون SE 4) قرار است با حفره نمایشگر، یک دوربین اصلی و نمایشگر ۶۰ هرتزی به دست کاربران برسد. به دلیل همین تغییرات، احتمالا قیمت این گوشی بالاتر از نسل قبلی خواهد بود. گفته می‌شود مدل استاندارد آیفون ۱۶ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین دوگانه و عمر باتری بهبود‌یافته، تجربه‌ی کاربری بهتری را به ارمغان می‌آورد.

آیفون 16

طبق معمول هم آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس با بیشترین ارتقاها مواجه می‌شوند و انتظار می‌رود معیارهای جدیدی را برای عملکرد و نوآوری در گوشی های هوشمند اپل تعیین کنند. همچنین گفته می‌شود همه مدل ها (به جز مدل های SE) باتری‌های بزرگتری داشته باشند.

اپل چندین سال است که بدون هیچ تغییر قابل توجهی همان طراحی را برای آیفون حفظ کرده است. نارضایتی کاربران از این رکود در مراسم رونمایی سال گذشته مشهود بود. با افزایش فروش جهانی، اپل احتمالاً اکنون را فرصتی مناسب برای رونمایی از یک طراحی جدید می‌داند و پیش‌بینی می‌کند که این حرکت نه تنها انتظارات مصرف‌کنندگان را برآورده کند، بلکه باعث رشد بیشتر درآمد نیز خواهد شد.

باید خاطرنشان کنیم افشاگری که این تصاویر را منتشر کرده سابقه‌ی درخشانی در این زمینه ندارد و بنابراین اگر این تغییرات صحت داشته باشد، بدون شک طی ماه‌های آینده سایر منابع آن را مطرح خواهند کرد.

  • مهم‌ترین محدودیت‌های اکوسیستم اپل که باید بدانید

منبع: GizmoChina

نوشته طراحی سری آیفون ۱۶ لو رفت؛ تغییر گسترده در طراحی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala