برای مقایسه باید بگوییم که در حال حاضر گوشی‌های پرچم‌داری مانند S24 اولترا و وان‌پلاس ۱۲ دارای باتری‌های ۵۰۰۰ و ۵۴۰۰ میلی‌آمپری هستند. شرکت Avenir اعلام کرده این گوشی برای کشورهایی با مشکلات تأمین برق و صنایع سنگین ساخته شده است. با توجه به این قابلیت، می‌توان فهمید که چرا این محصول بر بازارهایی با تأمین برق ناپایدار تمرکز کرده است. با این باتری، حتی پس از شارژ کردن تلفن همراه دیگری، همچنان به صورت تئوری می‌توانید تا یک هفته از گوشی خود استفاده کنید. همچنین، این گوشی برای کمپینگ نیز ایده‌آل است و به شما امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از تمام شدن شارژ، چند روز را در طبیعت بگذرانید.

انرجایزر

وزن گوشی انرجایزر P28K معادل ۵۷۰ گرم بوده و سنگین‌تر از گوشی‌های تاشوی بازار مانند گلکسی زد فولد ۵ (۲۵۳ گرم) است. ضخامت این دستگاه نیز بسیار زیاد بوده و از گوشی‌های تاشو نیز ضخیم‌تر است. این گوشی همچنین دارای استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است، اما با وجود تبلیغ شدن به عنوان یک محصول مقاوم، گواهینامه‌ی نظامی MIL-STD را دریافت نکرده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی Helio G99 4G، نمایشگر ۶.۷۸ اینچی FHD+ (احتمالاً LCD)، ۲۵۶ گیگابایت حافظه، دوربین دوگانه‌ی ۶۴ مگاپیکسل به همراه دوربین دوم ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های تصویری اشاره کرد.

قرار است فروش Hard Case P28K از ماه اکتبر با قیمت اولیه‌ی ۲۵۰ یورو (حدود ۲۷۱ دلار) آغاز شود. این قیمت برای محصولی که در واقع ترکیبی از یک پاوربانک و یک گوشی هوشمند است، بسیار جذاب به نظر می‌رسد. البته باید خاطرنشان کنیم سابقه‌ی شرکت Avenir در عرضه‌ی گوشی‌های مبتنی بر برند انرجایزر چندان درخشان نیست. این شرکت در سال ۲۰۱۹ از یک گوشی با باتری ۱۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و در سال ۲۰۱۸ از یک گوشی با باتری ۱۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خبر داده بود، ولی هیچ‌یک از این دستگاه‌ها به بازار عرضه نشده‌اند.

بنابراین به احتمال زیاد این گوشی انرجایزر هم قرار نیست هیچوقت راهی بازار شود که البته امیدواریم در نهایت به دست کاربران برسد زیرا برای برخی افراد می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

منبع: Android Authority

نوشته این پاوربانک ۲۸۰۰۰ میلی‌آمپری انرجایزر یک گوشی اندرویدی است! اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala