در حالت هوشمند، می‌توانید از اپ‌هایی مانند گوگل مپ، دستیار گوگل، والت، تقویم، کیپ، جیمیل و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید. این حالت با استفاده معمولی تا ۱۰۰ ساعت و با استفاده سنگین تا ۴۸ ساعت با باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی کار می‌کند. حالت ذخیره‌ساز انرژی علاوه بر ویژگی‌های پایش خواب و ضربان قلب، امکان استفاده از حالت‌های ورزشی مانند شنا و دوچرخه‌سواری را نیز فراهم می‌کند. حتی می‌توانید در این حالت تماس برقرار کرده و دریافت کنید. با فعال بودن حالت ذخیره‌ساز انرژی، ساعت تا ۱۲ روز شارژدهی دارد.

وان‌پلاس واچ 2

شارژ سریع VOOC با توان ۷.۵ وات، ساعت را در مدت ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند. اما در صورت نیاز، تنها با ۱۰ دقیقه شارژ در حالت هوشمند، می‌توانید یک روز کامل از آن استفاده کنید. وان‌پلاس واچ ۲ بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ با ابعاد ۴۷.۰ در ۴۶.۶ در ۱۲.۱ میلی‌متر دارد. استفاده از استیل ضدزنگ، استحکام و وزن بیشتری را نسبت به آلومینیوم به همراه دارد (وزن ساعت به تنهایی ۴۹ گرم و با بند لاستیکی ۴۹ گرم است).

یک شیشه‌ی کریستال یاقوت کبود ۲.۵ بعدی از نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED محافظت می‌کند. این نمایشگر دارای رزولوشن ۴۶۶ × ۴۶۶ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است. در حالت روشنایی بالا (High Brightness Mode) می‌تواند به ۱۰۰۰ نیت برسد که برای خوانایی مناسب در فضای باز ضروری است. در کنار ضدآب بودن ساعت، باید به بهره‌گیری از استاندارد نظامی MIL-STD-810H هم اشاره کنیم.

وان‌پلاس واچ 2

این ساعت دارای GPS دو فرکانسه (L1+L5) است و از سیستم‌های موقعیت‌یابی مختلفی مانند Beidou، Galileo، GLONASS و QZSS پشتیبانی می‌کند. سایر سنسورها این ساعت شامل قطب‌نما، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و حسگر نور برای تنظیم روشنایی صفحه است. این ساعت همچنین دارای حسگر ضربان قلب است. قابلیت پایش خواب علاوه بر تشخیص مراحل خواب، کیفیت خواب را نیز ارزیابی کرده و بر میزان تنفس و سطح اکسیژن خون نظارت می‌کند. همچنین امکان تشخیص خطر خروپف را نیز دارد.

حالت دویدن با استفاده از GPS و دیگر حسگرها، به ردیابی مسیر دویدن و عملکرد شما با معیارهایی نظیر دامنه عمودی، زمان تماس با زمین، تعادل، حداکثر اکسیژن مصرفی و طول گام کمک می‌کند. این قابلیت نه تنها پیشرفت شما را ردیابی می‌کند، بلکه امکان استفاده از ساعت به عنوان مربی دویدن را نیز فراهم می‌کند. سیستم‌عامل وان‌پلاس واچ ۲ به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دسترسی دارید که به روش‌های متفاوتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

این ساعت در آمریکا با قیمت ۳۰۰ دلار راهی بازار می‌شود و کاربران اروپایی با پرداخت ۳۳۰ یورو می‌توانند آن را خریداری کنند.

منبع: GSMArena

نوشته وان‌پلاس واچ ۲ با عمر باتری ۱۰۰ ساعته و WearOS معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala