پوکو X6 Neo از بدنه‌ی مبتنی بر فریم تخت بهره می‌برد. دوربین‌های اصلی آن هم به صورت عمودی روی یک جزیره‌ی مستطیلی شکل بزرگ قرار گرفته‌اند. از بین دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به بهره‌گیری از گواهی IP54 اشاره کنیم. ضخامت آن ۷.۶۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است.

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر AMOLED با حفره برای دوربین سلفی به اندازه‌ی ۶.۶۷ اینچ با حاشیه‌های بسیار کم و محافظ Corning Gorilla Glass 5 بهره می‌برد. این نمایشگر دارای رزولوشن +Full HD (2400 در ۱۰۸۰ پیکسل) و تراکم پیکسلی ۳۹۴ ppi است. همچنین از نرخ تازه‌سازی تا ۱۲۰ هرتز، کاهش نور PWM با فرکانس ۱۹۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی آنی ۲۱۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

پوکو X6 Neo

پوکو X6 Neo  از پردازنده‌ی مدیاتک Dimensity 6080 قدرت می‌گیرد. این تراشه با رم LPDDR4x و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 2.2 همراه شده است. از نظر نرم‌افزار، این گوشی به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کند و پوکو تضمین کرده است که دو آپدیت اصلی اندروید و ۴ سال آپدیت‌های امنیتی برای آن ارائه خواهد شد.

دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است و این دوربین با سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراه شده است. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید. در بدنه خبری از درگاه microSD نیست و فقط یک اسپیکر در بخش پایینی دیده می‌شود.

کاربران هندی برای خرید مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی باید ۲۴۰ دلار بپردازند و مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۲۶۵ دلار قیمت دارد.

  • ۷ دلیل برای خریدن پوکو M6 پرو (و ۴ دلیل برای نخریدن)

منبع: GizmoChina

نوشته پوکو X6 Neo با قیمت ۲۴۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala